Friday 30 April 2010

Favorittdings

Jeg lurer på om alle har en favorittdings hjemme? En slik ting som nødvendigvis ikke er så nyttig, den behøver ikke være noe særlig å se på en gang, men bare, vel, god å tenke på? (Og kan jeg klare å lage lengre setninger? Antakelig :)
Her er en av mine favorittdingser, jeg smiler hver gang jeg ser den. Det er egentlig en potetkurv, iflg den svenske damen jeg kjøpte den av på middelaldermarkedet på Slottsfjellet (I Tønsberg) i fjor. Jeg har fylt den med alt fra epler til garn og ved...og har egentlig lyst til å bære den med meg rundt i huset. (Synes håndtaket, mon tro?)

 
Riktig god helg til alle der ute!


1 comment:

Pia said...

Hej och välkommen till min bloggvärld!!!
Du har u´nderbara saker på din blogg! Och järnkorgen är ju helt underbar!!! Du gör verkligt fina loppisfynd!!!

Ha en fin och solig kommande helg (vi har nu över 25 grader varmt varje dag här i södra Finland)!

Kram/Pia