Monday 24 May 2010

viking og hvitveis...

Hvor blir dagene av?
Her er et par bilder fra Borre - fra borrehaugene, hvor det snart blir vikingmarked. Yay!!!
Se så forandre det er bare på et par uker!
 
Og her går det mot slutten for hvitveisen for i år:



 
Kanskje kommer det noen og gjør ferdig denne runesteinen?
Det gamle teltet mitt i lin - tunge greier. Men jeg tror jeg skal bruke det i stedet for det nye i bomullslerret likevel. Og vimpelen med den blå potta skal opp, og kanskje en liten orange B? *g*

3 comments:

Pia said...

Wow, vilket telt! Väldigt fint, ett vikinga telt? Härliga saker du visar på din blogg!!!

Ha en härlig fortsättning på helgen!

Kraam!
Pia

mariann said...

Takk skal du ha, Pia!
Nå står teltet klart til vikingmarked ute på Borre, i morgen skal det fylles med saker og ting :)

God og fredelig helg til deg, også!!!

mariann

Charlotte - FO² said...

Hei igjen. Så koselig at du fant veien innom meg, og artig at du blogger selv, kjempe flott blogg du har :) Var utrolig bra på Vikingmarkedet, første gang jeg vi var innom, det skal vi gjøre igjen. Vil du ha bildet av deg selv så si ifra så kan jeg sende det på mail til deg ;)

ha en riktig fin sommer :)